metalshop   /   Najčešća pitanja i odgovori

Najčešća pitanja i odgovori

POŠTARINA I DOSTAVA

Kolika je poštarina?

Cijena koju vidite pokraj proizvoda je konačna, sa porezom i sa svim ostalim troškovima. Cijena poštarine će UVIJEK biti prikazana prije potvrđivanja narudžbe. Pogledajte više o dostavi i poštarini.

Što točno prikazuje "vrijeme isporuke" proizvoda?

Predstavlja vrijeme koje je potrebno da se paket zapakira, pošalje te Vam dođe na adresu. Vrijeme isporuke najviše zavisi o prijevozniku koji paket isporučuje. 

PROIZVODI I DOSTUPNOST

Što ako ne mogu pronaći veličinu koju želim?

Svu odjeću koji imamo na stranici, imamo i na skladištu - zbog toga ponekad i stiže za samo 3 dana. Ako trenutno nemamo vašu veličinu samo pratite našu stranicu jer vjerojatno će doći. Naime, kod nas često dolazi do promjene stanja na skladištu te sukladno tome i često osvježavamo stranicu. Ukoliko želite znati kada će proizvod biti dostupan ne oklijevajte nam poslati e-mail. Mi jednostavno ne prodajemo proizvode koje nemamo na skladištu!

Još nisam dobio narudžbu koja bi trebala stići unutar 3 dana pa me zanima što je sa njom?

Opet ponavljamo da je broj dana prikazan uz proizvode samo broj koji prikazuje koliko nam je potrebno da pronađemo proizvod, zapakiramo i pošaljemo, a ostalo ovisi o prijevozniku. Nakon što pošaljemo paket zaprimiti ćete e-mail o slanju paketa.

Mogu li negdje pogledati proizvode osobno? Gdje je vaše skladište/trgovina?

Skladište i trgovina se nalaze u Bystřicama, Češka. Nemamo druge trgovine nigdje. Upustvo kako doći do nas i slike trgovine možete pogledati ovdje

KUPONI S POPUSTOM

Jeste dobili popust pri kupnji, a ukoliko niste, želite li ga ostvariti?

Ukoliko želite ostvariti popust, u košarici pronađite "Imam kupon s popustom" te kliknite na njega

PROBLEMI S KUPOVINOM

Zašto ne mogu odabrati način plaćanja nakon dodavanja proizvoda u košaricu?

Jeli Vaša narudžba najmanje 70 kn? Ako jest vjerojatno vaš pretraživač ne podržava JavaScript. Pokušajte sa drugim pretraživačem ili drugim računalom. Ako i dalje ne radi, kopirajte sadržaj vaše košarice te pošaljite Vašu narudžbu preko e-maila.

Kako mogu promijeniti adresu isporuke na mom računu? 

To je lako - logirajte se te kliknite na vaš nadimak u gornjem desnom kutu. 

JAMSTVO I PROMJENA PROIZVODA

Što ako naručim proizvod pogrešne veličine ili proizvod koji mi se ne sviđa?

Garantiramo povrat novca ako nam vratite proizvod u što kraćem roku te ako je proizvod nekorišten. Víše infromacija o vraćanju proizvoda.

PROFILI KORISNIKA

Isplati li se napraviti profil?

Naravno! Aktivni korisnici sa najboljim profilnim slikama dobivaju bonuse, nagrade i popuste. Nadalje, možete gledati i komentirati druge profile i postavljati slike odjeće koju ste kupili(naravno, ako ju mi odobrimo). Isto tako možete koristiti Vaš profil za naše forume, blogove, itd.  

PROFILNE SLIKE

Zašto ne mogu učitati sliku proizvoda?

Prvo pogledajte jeli moguće učitati sliku proizvoda koji ste odabrali te jeli imamo taj artikl još u ponudi. Fotografija mora biti u omjeru 3:4 ili 4:3 da se može najbolje iskoristiti. To znači, naprimjer, da mora biti dimenzija 300px x 400px ili 600px x 800px.

Zašto moja slika nije odobrena?!

Ne odobravamo svaku sliku - zamislite kako bi to izgledalo! Već odobrene slike su najbolja inspiracija. Glavna pravila:

  • na fotografiji mora biti naš artikl
  • na fotografiji mora biti korisnik
  • fotografija mora biti "orginalna" te imati nešto posebno

Zašto ste odobrili sliku sličnu mojoj ali ne moju?

Zbog gore navedenog razloga! :). Ne želimo previše isith fotografija već jedinstvene i unikatne fotografije. Uvijek ćete primiti razloge odobravanja/odbijanja Vaše slike preko e-maila. Beskorisno je pitati dalje zašto nije odobrena - mi nakon toga nemamo više pristupa slici te odluku o odobravanju/odbijanju provodi grupa ljudi. 

Kako koristiti popust koji sam dobio?

Jednostavno! Nakon dodavanja proizvoda u košaricu, izaberite koliko popusta želite iskoristiti za tu kupnju(za jednu kupnju možete iskoristiti maksimalno dva popusta koji zajedno ne smiju prelaziti 30%) te nastavite na plaćanje gdje će cijena automatski biti smanjena.