metalshop   /   Najčešća pitanja i odgovori

Najčešća pitanja i odgovori

POŠTARINA I DOSTAVA

Kolika je poštarina?

Cijena koju vidite pokraj proizvoda je konačna, sa porezom i sa svim ostalim troškovima. Cijena poštarine će UVIJEK biti prikazana prije potvrđivanja narudžbe. Pogledajte više o dostavi i poštarini.

Što točno prikazuje "vrijeme isporuke" proizvoda?

Predstavlja vrijeme koje je potrebno da se paket zapakira, pošalje te Vam dođe na adresu. Vrijeme isporuke najviše zavisi o prijevozniku koji paket isporučuje. 

PROIZVODI I DOSTUPNOST

Što ako ne mogu pronaći veličinu koju želim?

Svu odjeću koji imamo na stranici, imamo i na skladištu - zbog toga ponekad i stiže za samo 3 dana. Ako trenutno nemamo vašu veličinu samo pratite našu stranicu jer vjerojatno će doći. Naime, kod nas često dolazi do promjene stanja na skladištu te sukladno tome i često osvježavamo stranicu. Ukoliko želite znati kada će proizvod biti dostupan ne oklijevajte nam poslati e-mail. Mi jednostavno ne prodajemo proizvode koje nemamo na skladištu!

Još nisam dobio narudžbu koja bi trebala stići unutar 3 dana pa me zanima što je sa njom?

Opet ponavljamo da je broj dana prikazan uz proizvode samo broj koji prikazuje koliko nam je potrebno da pronađemo proizvod, zapakiramo i pošaljemo, a ostalo ovisi o prijevozniku. Nakon što pošaljemo paket zaprimiti ćete e-mail o slanju paketa.

Mogu li negdje pogledati proizvode osobno? Gdje je vaše skladište/trgovina?

Nažalost, u Hrvatskoj nemamo dućan. Imamo 3 prodavaonice u Češkoj i jednu u Slovačkoj. Provjerite ovdje

KUPONI S POPUSTOM

Jeste dobili popust pri kupnji, a ukoliko niste, želite li ga ostvariti?

Ukoliko želite ostvariti popust, u košarici pronađite "Imam kupon s popustom" te kliknite na njega

PROBLEMI S KUPOVINOM

Zašto ne mogu odabrati način plaćanja nakon dodavanja proizvoda u košaricu?

Jeli Vaša narudžba najmanje 5€? Ako jest vjerojatno vaš pretraživač ne podržava JavaScript. Pokušajte sa drugim pretraživačem ili drugim računalom. Ako i dalje ne radi, kopirajte sadržaj vaše košarice te pošaljite Vašu narudžbu preko e-maila.

Kako mogu promijeniti adresu isporuke na mom računu? 

To je lako - logirajte se te kliknite na vaš nadimak u gornjem desnom kutu. 

JAMSTVO I PROMJENA PROIZVODA

Što ako naručim proizvod pogrešne veličine ili proizvod koji mi se ne sviđa?

Garantiramo povrat novca ako nam vratite proizvod u što kraćem roku te ako je proizvod nekorišten. Víše infromacija o vraćanju proizvoda.

PROFILI KORISNIKA

Isplati li se napraviti profil?

Naravno! Aktivni korisnici sa najboljim profilnim slikama dobivaju bonuse, nagrade i popuste. Nadalje, možete gledati i komentirati druge profile i postavljati slike odjeće koju ste kupili(naravno, ako ju mi odobrimo). Isto tako možete koristiti Vaš profil za naše forume, blogove, itd.  

Fotografije korisnika

Kako postaviti fotografiju proizvoda?

Možete postaviti svoju fotografiju na ovoj web adresi - također, tamo možete pronaći dodatne informacije o pravilima koja svaka fotografija mora poštovati. Nakon prijenosa fotografije, naš tim će pregledati njenu kvalitetu, i ako prođe proces odobravanja, dobit ćete poklon bon od 2€ Kn na e-mail. Zapamtite, 1 narudžba (bez obzira na broj artikala koje sadrži) uvijek vrijedi za jedan poklon bon od 2€. Kupon se može primijeniti na bilo koju kupnju iznad 20€.

Zašto moja fotografija nije odobrena?

Ne odobravamo svaku fotografiju – zamislite kako bi to izgledalo! Već odobrene fotografije su najbolja inspiracija. Osnovna pravila su:

  • proizvod mora biti na fotografiji
  • korisnik mora biti na fotografiji
  • fotografija mora biti original, dobro uslikana i izražavati "nešto"

Zašto ste nekome odobrili fotografiju, a moju niste?

Zato. :) Ne želimo imati previše sličnih fotografija, već set originalnih i unikatnih fotografija. Uvijek ćete primiti razlog odobrenja/neodobrenja na email. Nema smisla pitati nas zašto vaša fotografija nije odobrena - nećemo više imati pristup fotografiji, a i to je odluka grupe ljudi. 

Kako koristiti popust koji sam dobio/la za fotografiju?

Jednostavno! Ako vaša fotografija prođe proces odobrenja a bon za popust će biti poslan na vašu email adresu. Klikom na link u emailu, bon za popust će se automatski primijeniti na košaricu za kupnju.Bon možete koristiti za bilo koju kupnju iznad 20€.  

Budi u tijeku s našim posebnim ponudama i novostima. Ostvari popust od 4€ pri prvoj kupnji.