metalshop   /   Najčešća pitanja i odgovori

Najčešća pitanja i odgovori

Poštarina i slanje

Koliko košta poštarina?

Cijena po kojoj naručujete proizvod je konačna cijena, ne dodajemo PDV niti bilo što drugo. Cijena poštarine će se uvijek dodati prije slanja narudžbe. U našoj e-trgovini također nudimo besplatnu dostavu za narudžbe iznad 85€.

Što točno znači "vrijeme isporuke"?

Predstavlja vrijeme koje nam je potrebno za obradu, pakiranje i otpremu narudžbe. Nakon toga ovisi o prijevozniku koliko će vremena paketu trebati da stigne do vas.

Koliko će vam vremena trebati da isporučite moju narudžbu?

Rok isporuke računa se od datuma predaje pošiljke prijevozniku. Zbog plasmana proizvoda u vanjska skladišta, rok isporuke se može produljiti do 3 dana. Nismo odgovorni za kašnjenja u isporuci od strane prijevoznika.

Imate li dostavu u druge zemlje osim Češke?

Da, mi imamo! Danas možete naručiti metal i punk robu preko stranih web trgovina. Popis svih stranih web trgovina dostupan je na dnu stranice.

Proizvodi i dostupnost

Dostupnost proizvoda

Dostupni proizvodi navedeni su iznad gumba Dodaj u košaricu.  Ako željena veličina nije na zalihi, postavite praćenje putem gumba "Nedostaje vam veličina?" i odmah ćemo vas obavijestiti e-poštom kada zalihe budu dostupne.

Kako pravilno izmjeriti veličinu odjeće?

Preporučujemo da sličan artikl izmjerite kod kuće, a zatim usporedite dimenzije s tablicom veličina za određeni proizvod. Tablice veličina dane su za određene proizvode u opisu.  Ovdje možete pronaći primjere kako i što mjerimo za različite vrste odjeće.

Još nisam dobila narudžbu koja je trebala stići prije 3 dana pa me zanima hoće li stići i kada?

Broj dana predstavlja vrijeme koje nam je potrebno da obradimo, zapakiramo i pošaljemo narudžbu. Nakon toga, o prijevozniku ovisi koliko će vremena paketu trebati da stigne do vas.

Mogu li negdje osobno vidjeti proizvode? Gdje je vaše skladište/trgovina?

Skladište i izložbeni prostor s trgovinom nalazi se u mjestu Bystřice u Češkoj, naše novootvorene trgovine nalaze se u Pragu u ulici Štěpánská, u Brnu u ulici Orlí iu Ostravi u ulici Puchmajerova.

Još uvijek ne razumijem. Imam kratko pitanje. Gdje vam mogu pisati/nazvati?

Ako želite pitati o dostupnosti artikla, statusu određenog paketa, što se događa u trgovinama ili bilo čemu drugom s čime se mučite u procesu kreiranja savršene narudžbe, stojimo vam 100% na usluzi ! Dostupni smo za online razgovar od 7:00 do 20:00! Pronaći ćete live chat u donjem desnom kutu zaslona. Gore navedeno vrijeme vrijedi i za e-mail store@metalshop.com.hr. Uvijek na usluzi!

Kuponi za popuste i poklon bonovi

Jeste li dobili popust na kupnju i želite li ga iskoristiti?

Jeste li dobili popust na kupnju i želite li ga iskoristiti? Popust u košarici možete iskoristiti klikom na link "Imam bon za popust"

Bonovi

Poklon bonove možete pronaći ovdje.

Problemi pri kupnji

Zašto ne mogu odabrati vrstu plaćanja nakon dodavanja artikala u košaricu?

Imate narudžbu od najmanje €10? Ako da, a još uvijek ne radi - vaš preglednik vjerojatno ne podržava Javascript, pokušajte s drugim preglednikom ili računalom. Ako problemi potraju, kopirajte sadržaj košarice u svoju e-poštu i na taj način naručite.

Kako mogu promijeniti detalje isporuke za svoj račun?

Lako je - kliknite na ikonu svog računa, pojavit će se izbornik i možete urediti svoje podatke u odjeljku "Moj profil".

Povrati i reklamacije

Što ako nešto naručim, a artikl mi ne odgovara ili mi se jednostavno ne sviđa?

Jamčimo povrat novca ili zamjenu u roku od 14 dana ako artikl nije korišten. Više informacija o povratu.

Roba mi je došla oštećena. Što sad trebam učiniti?

Ispunite obrazac za reklamaciju (odaberite Reklamacije) s detaljnim opisom problema i priložite fotografije. Nakon što primimo vašu žalbu, kontaktirat ćemo vas radi daljnjih radnji.

Pogodnosti za registrirane kupce

Postoje li ikakve prednosti prijave za račun klijenta?

Naravno! Registracija na našoj web stranici donijet će vam niz pogodnosti. Dobit ćete pristup kreditnom sustavu koji vam omogućuje uštedu novca pri kupnji. Također ćete redovito biti obaviješteni o novostima i akcijama s popustima. Osim toga, moći ćete lakše pratiti vaše narudžbe, povrate i reklamacije. 
Jedna od prednosti je: 

Mogućnost učitavanja vlastitih fotografija = €2 popusta na vašu kupnju!

Fotografije korisnika

Gdje i kako mogu postaviti svoju fotografiju?

Možete postaviti svoju fotografiju na ovoj web adresi - također, tamo možete pronaći dodatne informacije o pravilima koja svaka fotografija mora poštovati. Nakon prijenosa fotografije, naš tim će pregledati njenu kvalitetu, i ako prođe proces odobravanja, dobit ćete poklon bon od 2€ Kn na e-mail. Zapamtite, 1 narudžba (bez obzira na broj artikala koje sadrži) uvijek vrijedi za jedan poklon bon od 2€. Kupon se može primijeniti na bilo koju kupnju iznad 20€.

Zašto moja fotografija nije odobrena?

Ne odobravamo svaku fotografiju – zamislite kako bi to izgledalo! Već odobrene fotografije su najbolja inspiracija. Osnovna pravila su:

  • proizvod mora biti na fotografiji
  • korisnik mora biti na fotografiji
  • fotografija mora biti original, dobro uslikana i izražavati "nešto"

Zašto ste nekome odobrili fotografiju, a moju niste?

Zato. :) Ne želimo imati previše sličnih fotografija, već set originalnih i unikatnih fotografija. Uvijek ćete primiti razlog odobrenja/neodobrenja na email. Nema smisla pitati nas zašto vaša fotografija nije odobrena - nećemo više imati pristup fotografiji, a i to je odluka grupe ljudi. 

Kako koristiti popust koji sam dobio/la za fotografiju?

Jednostavno! Ako vaša fotografija prođe proces odobrenja a bon za popust će biti poslan na vašu email adresu. Klikom na link u emailu, bon za popust će se automatski primijeniti na košaricu za kupnju.Bon možete koristiti za bilo koju kupnju iznad 20€.  

Budi u tijeku s našim posebnim ponudama i novostima. Ostvari popust od 4€ pri prvoj kupnji.