Niste pogodili veličinu ili jednostavno želite vratiti ili zamijeniti artikl za neki drugi? Nema problema, dolje ćete pronaći odgovore na česta pitanja oko povrata, a ako ne pronađete odgovor, slobodno nas kontaktirajte na [email protected].
Artikli se mogu vratiti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Artikli moraju biti neoprani i nekorišteni, s originalnom etiketom.
Ispunite naš obrazac za povrat online. Uskoro ćete dobiti obavijest e-poštom s daljnjim uputama. Sljedeći korak je da nam o svom trošku pošaljete artikl/e natrag. Paket možete poslati preko bilo koje dostavne službe! Povratnica i račun NE moraju biti priloženi uz povrat! Ali ono što je super važno je da povratna adresa mora sadržavati vaš broj narudžbe, inače će vaša pošiljka biti odbijena. Paket ne mora sadržati račun i obrazac za povrat. Bar kod je samo za našu internu uporabu.
Potpuna adresa za povrat za kupce iz Hrvatske:
ROBNI TERMINALI JANKOMIR
GLOBAL EKSPRES / CRO EKSPRES SKLADIŠTE
Packeta International
ID - 97021022
JANKOMIR 25 M, HALA 8/3
10090 ZAGREB
Hrvatska
Molimo vas da ne vraćate artikle prije nego što ispunite obrazac. Ako to učinite, nećemo moći povezati vašu pošiljku s narudžbom i obraditi zahtjev.
Nažalost, ne nudimo uslugu besplatnog povrata. Potrošač snosi izravne troškove povrata robe. Bar kod je samo za našu internu upotrebu.
Vaš paket će biti dostavljen na naše hrvatsko skladište, gdje će se vaš povrat obraditi i potom poslati izravno nama u Češku. Proces može trajati 2-3 tjedna. Čim primimo vaš paket, povrat će biti izvršen u roku od 1 do 2 dana uz isti način plaćanja koji je korišten u izvornoj transakciji.
Artikli se mogu zamijeniti u roku od 14 dana. Roba mora biti neoprana i nekorištena, s originalnom etiketom.
Molimo ispunite naš obrazac za zamjenu artikla online. Trebate navesti koje artikle želite u zamjenu. Potom ćete primiti upute na email i trebate nam poslati paket natrag prema uputama o svom trošku pošaljite robu natrag. Povratna adresa mora sadržavati vaš broj narudžbe, inače će vaša pošiljka biti odbijena. Bar kod je samo za našu internu upotrebu. Paket ne mora sadržati račun i obrazac za povrat.
Potpuna adresa za zamjenu za kupce iz Hrvatske:
Broj Vaše narudžbe:
ROBNI TERMINALI JANKOMIR
GLOBAL EKSPRES / CRO EKSPRES SKLADIŠTE
Packeta International
ID - 97021022
JANKOMIR 25 M, HALA 8/3
10090 ZAGREB
Hrvatska
Molimo vas da ne vraćate artikle prije nego što ispunite obrazac. Ako to učinite, nećemo moći povezati vašu pošiljku s narudžbom i obraditi zahtjev.
Nažalost, ne nudimo uslugu besplatnog povrata. Potrošač snosi izravne troškove povrata robe. Čim primimo povrat, bit ćete obaviješteni e-poštom i uskoro ćemo vam poslati vaš novi broj za praćenje putem SMS-a ili e-pošte. Mi ćemo o svom trošku poslati paket sa zamjenskim artiklima, dakle ne plaćate ponovno poštarinu za zamjenske artikle.
Vaš paket će najprije biti dostavljen u naše hrvatsko skladište, gdje će se vaš povrat obrađivati i potom poslati izravno nama u Češku. Čim primimo vaš povrat, bit ćete obaviješteni e-poštom i uskoro ćemo vam poslati novi broj za praćenje paketa putem SMS-a ili e-pošte. Proces zamjene obično traje 2-3 tjedna. Ako Vam je zamjena hitna, često preporučamo kupcima da nam robu pošalju kao klasični povrat i jednostavno ponovno naruče odgovarajuću veličinu. U tom slučaju, međutim, kupac mora snositi nove troškove dostave, kojih nema prilikom zamjene.
Ako ste kupili artikl na www.metalshop.com.hr, imate pravo zatražiti reklamaciju u slučaju greške na artiklu u roku od 24 mjeseca od primitka robe. Dužni ste odmah po primitku provjeriti isporučenu robu. Sve vidljive nedostatke ili oštećenja potrebno nam je prijaviti u roku od 3 radna dana. Svaki prigovor će biti riješen u roku od 30 dana. U slučaju opravdane reklamacije, nadokandit ćemo Vam troškove.
Molimo ispunite naš obrazac za reklamacije online. Nakon što primimo vašu reklamaciju, ona će biti provjerena i uskoro ćemo Vas kontaktirati. Nije uvijek potrebno poslati nam artikl koji reklamirate, često su dovoljne samo fotografije artikla za reklamaciju.
OŠTEĆENJA U TRANSPORTU: Ako je roba oštećena tijekom transporta, nemojte baciti ambalažu (kartonsku kutiju) i unutarnje punjenje, ispunite naš obrazac za reklamaciju online i pričekajte naš odgovor.
Pošiljka mora sadržavati kopiju računa i obrazac za reklamaciju ispunjen online. Ako je artikal dostavljen u originalnoj kutiji, mora se vratiti u istoj ambalaži.Ako se ova pravila ne poštuju, vratit ćemo umanjeni iznos novca.
Jamstvo ne pokriva štetu nastalu tijekom transporta (prijevoznik je odgovoran za ovu štetu), oštećenja uzrokovana dugotrajnom nepravilnom uporabom i prirodnim habanjem, štetu uzrokovanu nepravilnim ili neuobičajenim korištenjem od strane korisnika, oštećenja uzrokovana vanjskim utjecajima i nepravilnim rukovanjem.
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystrice 174
739 95 Bystrice
Republika Češka
OIB: HR37951827021