metalshop   /   Reklamacija, povrat, zamjena

Reklamacija, povrat, zamjena

REKLAMACIJA

  • Kako napraviti reklamaciju:
    • Molimo Vas da ispunite formular za reklamaciju (odaberite REKLAMACIJA).
    • Za vrijeme ispunjavanja formulara za reklamaciju tražit ćemo Vas da priložite fotografije oštećenih artikala. Nije nužno poslati artikle natrag kako biste predali reklamaciju.
    • Vaš zahtjev za reklamacijom pregledat će naš Odjel za reklamacije. Kontaktirat ćemo Vas u roku od 3 radna dana e-mailom kako bismo dogovorili daljnje korake. Sve zahtjeve rješavamo u roku od najviše 30 dana.

POVRAT

  • Kako napraviti povrat:
    • Možete raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dostave artikala na Vašu adresu tako da ispunite formular za povrat (odaberite POVRAT).
    • Poslat ćemo Vam upute za slanje artikala natrag k nama e-mailom.
    • Vratit ćemo Vam novac u roku od 14 dana od dostave artikala na našu adresu.
    • Ako ste platiti PayPal-om i imate aktiviran PayPal Cost Free Returns, PayPal će Vam vratiti troškove slanja.

ZAMJENA

  • Kako napraviti zamjenu:
    • Možete zamijeniti artikle u roku od 14 dana od dostave na Vašu adresu ispunjavanjem formulara za zamjenu (odaberite ZAMJENA).
    • Poslat ćemo Vam upute za slanje artikala natrag k nama e-mailom.
    • Čim nam stigne Vaš paket, odmah ćemo poslati zamjenske artikle. Ne naplaćujemo dodatne troškove za ponovno slanje - bez obzira na ukupnu cijenu narudžbe.

Pročitajte prije POVRATA ili ZAMJENE:

  • Za ispunjavanje online zahtjeva za povratom imate 14 dana, počevši od datuma dostave artikala na vašu adresu.
  • S obzirom na trenutna događanja, rok za dostavu paketa produžuje se na 14 dana do kraja nacionalne karantene, za više informacija, molimo vas da nas kontaktirate na at store@metalshop.com.hr
  • Artikli ne smiju biti nošeni, korišteni ili oštećeni.
  • Artikli moraju biti pažljivo zapakirani, idealno u kutiju u kojoj su poslani kako bi se spriječile štete prilikom slanja.
  • Ako vraćate artikle u originalnoj kutiji, molimo Vas ne pišete adresu direktno na kutiju. Predlažemo da kutiju omotate ili stavite u drugu kutiju za slanje.
  • Molimo Vas da ne šaljete artikle uz plaćanje pouzećem, ne možemo prihvatiti takve pošiljke.
  • Uzmite u obzir da Metalshop ne pokriva troškove povrata artikala.

Adresa za slanje:

  • Poslat ćemo Vam adresu za slanje na email nakon ispunjavanja gore navedenog odgovarajućeg online formulara.
  • Online rješavanje sporova

    • Od 15. veljače 2016. godine EU Komisija pokreće platformu za izvanraspravno rješavanje sporova. Gore navedena platforma daje mogućnost kupcima da riješe sporove vezane za online narudžbe bez zahtjeva za sudski proces koji uključuje sudove i suce. Platformi se može pristupiti preko linka na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Nismo dužni i nećemo sudjelovati u alternativnim rješavanjima sporova prije izvansudskih tijela u skladu s EU regulacijom o Online rješavanju sporova.

    VLASNIK E-SHOPA

    METALSHOP.CZ, s.r.o.

    Bystrice 174
    739 95 Bystrice
    OIB: HR37951827021
    Czech Republic

    NISTE SIGURNI KAKO NASTAVITI?

    Kontaktirajte nas na email

    Obavještavamo Vas o rasprodajama i popustima preko e-maila