Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak
naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na
našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je METALSHOP.CZ,
s.r.o. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan
proizvod, ubaci ga u košaricu, plati te pošalje narudžbu Prodavatelju, ili
pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
Putem web shopa www.metalshop.com.hr kupcu
je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je hrvatska kuna (kn).
Istaknute cijene u Web shopu vrijede
isključivo za kupnju putem interneta.
NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju putem košarice i
neopozivi su. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene
proizvode, isporučiti će raspoložive te o tome obavijestiti Kupca
e-mailom.
ISPORUKA
Cijena dostave
Dodatna cijena
Plaćanje kreditnom karticom
49 kn*
-
Virmanska uplata
49 kn*
-
Plaćanje pouzećem
49 kn*
10,00 kn*
Naručena roba dostavlja se do ulaza u
stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan
nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Roba se
dostavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem GLS-a.
Okvirni rok isporuke je između 3-5 radnih dana a cijena isporuke je 49 kn.
Rok počinje od trenutka kad zaprimite e-mail potvrde o slanju proizvoda.
Također e-mail sadržava i broj paketa preko kojeg na stranicama GLS-a možete pratiti
vašu pošiljku.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se
uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan
prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih
reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti
pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja
robe potpisati otpremnicu te je GLS uzima kao potvrdu o preuzimanju.
PLAĆANJE
Naručene proizvode s troškovima dostave
(ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti kreditnom karticom, PayPal,
pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom. U slučaju da Kupac
naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca
nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.
PREUZIMANJE
PAKETA
Preporučujemo kod preuzimanja paketa od
naručitelja odmah provjeriti stanje poslane robe.
U slučaju da u pošiljci nešto fali -
zahtjevajte odmah vaganje paketa - ukoliko ne odgovara težina paketa sa težinom
navedenom na poštanskom dokumentu onda je pošiljka pokradena te je je potrebno
reklamirati na pošti.
U slučaju da ste naručili krhku robu -
ovakvu robu uvijek šaljemo uz upozorenje "krhak proizvod" - ukoliko
saznate da je došlo do oštećenja ovog proizvoda tijekom prijevoza neophodno je
da ovu činjenicu odmah reklamirate na pošti jer pošta je obavezna ovako
označene pošiljka dostaviti neoštećene.
Za više navedene slučaje nismo odgovorni i
bilokolje reklamacije opisane više nećemo obavljati - ove ćemo kao neopravdane
poslati natrag.
POVRAT
Plašite
se kupnje putem interneta?
Roba mi ne odgovara ili mi se ne sviđa. Što mogu učiniti?
Uvijeti zamjene robe ili povratka novca:
·
roba mora biti apsolutno neoštećena,
nekorištena, sa originalnom etiketom, dobro pakovana, te da je sposobna za
slijedeću prodaju.
·
robu morate doijeti ili poslati u
roku od 14 od dana prijama robe.
·
u povratnoj pošiljci mora biti umetnuta
kopija fakture i dopis sa objašnjenjem kako da Vam se nadoknadi razlika (nova
roba, povrat novca).
U slučaju bilo kakvog kršenja ovih uvjeta,
nažalost, vaš zahtjev za povrat neće biti prihvaćen. Paket treba
poslati običnom poštom za pakete, a ne OUZEĆEM - ovaj
način nećemo prihvatiti
Pakete s zamjenjenom robom šaljemo putem GLS-a, ako nije u
dopisu, drukčije zatraženo od strane kupca.
PRAVILNIK ZA REKLAMACIJU
1. Svaki
kupac koji je kupio robu na metalshop.com.hr, ima pravo na reklamaciju
robe u slučaju da se utvrde nedostaci u roku od 24 mjeseca od primitka robe.
JAMSTVO NE POKRIVA:
·
štete na robi koja je nastala od
nepropisnog korištenja ili štetu koju je uzrokovao korisnik
·
štete koje su uzrokovane vanjskim
djelovanjem i pogrešnom upotrebom
2. Kupac
je obvezan pregledati proizvode te informirati prodavatelja u roku od 3 dana.
3. Obavijest
o saznatim očitim nedostacima kupac mora dostaviti prodavatelju u pisanom
obliku e-mailom na [email protected] u roku od 3 dana od dana
primitka robe ili bez zadrške nakon pojave nedostataka (kvarova)
te mora navesti o kojim nedostatcima se radi i kako se pojavljuju.
4. Za
reklamaciju neophodno je kod svih slučajeva dostaviti kopiju fakture, dokaz o
plaćanju robe na koju se odnose nedostaci koje su reklamirani, reklamiranu robu
i pismo sa opisom reklamacije.
5. Reklamacije
će biti obrađene u skladu sa Europskom Direktivom o pravima potrošača(DIREKTIVA
2011/83/EU).
VLASNIK
E-SHOPA
METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice
OIB: HR37951827021