metalshop   /   Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je METALSHOP.CZ, s.r.o. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati te pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).


Putem web shopa www.metalshop.com.hr kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
Cijene su s PDV-om.
Valuta je hrvatska kuna (kn).

Istaknute cijene u Web shopu vrijede isključivo za kupnju putem interneta.

 

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će raspoložive te o tome obavijestiti Kupca e-mailom. 

 

ISPORUKA


Cijena dostave Dodatna cijena
Plaćanje kreditnom karticom 49 kn* -
Virmanska uplata 49 kn* -
Plaćanje pouzećem 49 kn* 10,00 kn*

Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem GLS-a.
 
Okvirni rok isporuke je između 3-5 radnih dana a cijena isporuke je 49 kn. Rok počinje od trenutka kad zaprimite e-mail potvrde o slanju proizvoda. Također e-mail sadržava i broj paketa preko kojeg na stranicama GLS-a možete pratiti vašu pošiljku. 

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je GLS uzima kao potvrdu o preuzimanju.

 

PLAĆANJE

Description: VISADescription: VISA ElectronDescription: MasterCardDescription: Maestro

Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavatelju platiti kreditnom karticom, PayPal, pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

 

PREUZIMANJE PAKETA

Preporučujemo kod preuzimanja paketa od naručitelja odmah provjeriti stanje poslane robe.

U slučaju da u pošiljci nešto fali - zahtjevajte odmah vaganje paketa - ukoliko ne odgovara težina paketa sa težinom navedenom na poštanskom dokumentu onda je pošiljka pokradena te je je potrebno reklamirati na pošti.

U slučaju da ste naručili krhku robu - ovakvu robu uvijek šaljemo uz upozorenje "krhak proizvod" - ukoliko saznate da je došlo do oštećenja ovog proizvoda tijekom prijevoza neophodno je da ovu činjenicu odmah reklamirate na pošti jer pošta je obavezna ovako označene pošiljka dostaviti neoštećene.

Za više navedene slučaje nismo odgovorni i bilokolje reklamacije opisane više nećemo obavljati - ove ćemo kao neopravdane poslati natrag.

 

POVRAT

 

  • DAJEMO VAM JAMSTVO POVRATKA NOVCA U ROKU OD 14 DANA

 

Plašite se kupnje putem interneta? 

  • Riješti ćemo Vas vaše sumnje. Dajemo jasne Uvjete prodaje koji su u skladu sa zakonom.

 

Roba mi ne odgovara ili mi se ne sviđa. Što mogu učiniti?

 

  • Ako Vam se proizvod iz bilo kakvog razloga ne svidi, možete ga poslati nazad bez navođenja razloga te ćemo Vam vratiti Vaš novac.

 

 

Uvijeti zamjene robe ili povratka novca:

·         roba mora biti apsolutno neoštećena, nekorištena, sa originalnom etiketom, dobro pakovana, te da je sposobna za slijedeću prodaju.

·         robu morate doijeti ili poslati u roku od 14 od dana prijama robe.

·         u povratnoj pošiljci mora biti umetnuta kopija fakture i dopis sa objašnjenjem kako da Vam se nadoknadi razlika (nova roba, povrat novca).

U slučaju bilo kakvog kršenja ovih uvjeta, nažalost, vaš zahtjev za povrat neće biti prihvaćen. Paket treba poslati običnom poštom za pakete, a ne  OUZEĆEM - ovaj način nećemo prihvatiti

Pakete s zamjenjenom robom šaljemo putem GLS-a, ako nije u dopisu, drukčije zatraženo od strane kupca.

 

PRAVILNIK ZA REKLAMACIJU

1. Svaki kupac koji je kupio robu na metalshop.com.hr, ima pravo na reklamaciju robe u slučaju da se utvrde nedostaci u roku od 24 mjeseca od primitka robe.

JAMSTVO NE POKRIVA:

·         štete na robi koja je nastala od nepropisnog korištenja ili štetu koju je uzrokovao korisnik

·         štete koje su uzrokovane vanjskim djelovanjem i pogrešnom upotrebom

2. Kupac je obvezan pregledati proizvode te informirati prodavatelja u roku od 3 dana.

3. Obavijest o saznatim očitim nedostacima kupac mora dostaviti prodavatelju u pisanom obliku e-mailom na reklamacije@metalshop.com.hr u roku od 3 dana od dana primitka robe ili bez zadrške nakon pojave nedostataka (kvarova)  te mora navesti o kojim nedostatcima se radi i kako se pojavljuju.

4. Za reklamaciju neophodno je kod svih slučajeva dostaviti kopiju fakture, dokaz o plaćanju robe na koju se odnose nedostaci koje su reklamirani, reklamiranu robu i pismo sa opisom reklamacije.

5. Reklamacije će biti obrađene u skladu sa Europskom Direktivom o pravima potrošača(DIREKTIVA 2011/83/EU).

 

 

 

 

 

VLASNIK E-SHOPA

METALSHOP.CZ, s.r.o.
Bystřice 174
73995 Bystřice